Ryggvärk ..

Ryggvärk e bland de värsta jag vet & självklart har den nu äntligen kommit o satt sig på mig. Detta pga att jag har fått sitta i B-teamet 2dagar irad & gjort exakt samma sak båda dagarna, samma rörelse & samma maskin .. kul. Hoppas på en liten förändring imorron typ att jag får sitta & trycka nickel istället ! Hoppas, hoppas. Men den turen har man väl ente? Tur e de iaf att jag inte e ensam från mitt team där inne, utan har även pratglade Robin brevid mig :) Glömde säga att jag var på Hälsomässa i lördags, det var lite kul & intressant faktiskt, gick till ett medium + stor seans & även fick scannat min kropp så man kunde se ifall man hade någon sjukdom eller liknande. Nu är de iaf tisdag & ett steg närmre mot helgen, wunderbart! Ryktades om, käk, bowling & utgång? Jag tackar inte nej inte!:) Ble ju en helt lugn helg så kan behöva en liten smågalen helg faktiskt:) Nej nu väntar duschen & sen min underbara säng.


Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback