Allt & lite till

Ja de senaste veckorna har där hänt en del saker, jag och Nina har bland annat varit uppe i Falköping och hälsat på vår kära Gisse som bor där uppe! Det ble shopping & festande vilket man inte tackar nej till ;) Sen rullar ju jobbet på som vanligt dock inte speciellt mycke och göra längre vilket är skit segt. Förra helgen så hade jag anmält mig till vårt 25års jubileumsfest med jobb som skulle tillhållas på Wallmans i Malmö. Det var riktigt rioligt och se alla utanför jobbet, men dock blir man rädd för vissa människor haha. Men de e väl sånt man får ta!
Nu e de fredag igen, underbart & jag e ledig! Så idag hoppas jag på att jag får städat lite + att mamma och jag åker och testar en konstig "träningsapparat" (kommer inte ihåg vad de hette) sen så ska jag umgås med lilla Häljarpsgänget :) Mysig fredag helt enkelt!
Puss & kram !


Delar med mig några bilder från jubileumet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback