HELG FÖRFAN !

Äntligen e de helg! Fyfan vad gött! Idag så har tiden gått väldigt fort, har haft så mycke orderbyte så man ble nästan lite vimsig. Menmen, nu sitter jag här fortfarande lite trött över min tupplur jag råkade ta innan. Så nu sitter jag här med lite go dricka brevid mig och ska snart hoppa i duschen & göra mig redo för en go utgång på Big Bowl. Jag behöver ju knappt säga vem som kommer sist för de kan ju alla räkna ut med lilltån att jag kommer haha, och ente fan går de bättre när man druckit =/ Smällar man får ta .. men jag ska nog överleva ;) Hur som helst, ut & lev livet för det ska vi!


Kommentarer
Postat av: Nina

Mycket fina bilder, det får jag säga.

Postat av: emelie

Haha, ja de håller jag med om !

2008-11-18 @ 10:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback