"Det där är inte slowmotion!"

Måndag igen och idag har jag & Sosso filmat cirka halva vår film. Haha, har vatt rätt roligt, ser ju helt gysiga ut på alla klipp! "Det där är inte slowmotion" kläckte hon ur sig när vi skulle springa emot kameran, jag höll för ögonen & hon för öronen. Trodde hon då att jag skulle se om jag sprang i slowmotion? Haha! Goda skratt fick vi till iaf & fler lär det väl bli! Efter den långa filmingen begav jag mig till Friskis för att träna, och fy farao va de va svettigt! Vi var uppe i 24grader när vi sluta! Usch ja, kom hem och nu sitter jag här och halvtittar lite på Csi. Trevlig kväll!




Om man känner en underbar person,
och även tilldelat den personen sin åsikt,
borde man inte då vilja umgås med den personen eller är jag ute och cyklar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback