Balen, vad ska man säga?

Det hela började med att jag blev klar i sista minuten och jag & mamma körde till stan för o hämta upp Johan som var min dejt för kvällen. Sen begav vi oss till Sape där vi skulle ha lite papparazzi & förfest! :) Champange fick vi och någon cider hann även slinka ner. Bilen, CADILLACEN kom halv 6 då vi alla satte oss för att åka ut till Örenäs. Sjukt vilken känsla, att förra året vi var där kolla vi på dom som skulle gå på balen men nu var det en själv, jävligt konstigt känsla! Men kvällen var helt underbart rolig! Det blev fin förrätt med räkröra på macka typ & vitt vin + massa sånger. Huvudrätten var nog någon oxfilé tror jag med sånt grejssmör i & stekt potatis. Efterrätten var annanasglass med varma björnbär ;D Fantastisk middag! Tal gick i ett liksom sången o vips va alla stup fulla och det skrattades hit o dit o man letade efter folk hela tiden ;D Väldigt kul må jag säga, RIKTIGT JÄVLA KUL! Dock slutade kvällen ganska tidigt för mig då v åkte hem vid 1, jag skulle upp o jobba dan efter men så jävla trött som jag var gjorde det faktiskt inget att jag ente drog vidare! Tack allihopa som kom och gjorde denna kvällen till ett minne för livet, TACK!

image190
image192
image191
image193
image194
image195
image196
image197

Kommer fler bilder senare ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback