skönt

gårdagen bjöd på en tripp till malmö med mamma för att börja jakten på balklänningar! vi gick & vi gick, typ runt hela malmö & jag fann typ 1 jag kan tänka mig.. känns ju bra detta. hrm. pricken över i:et var ju att de storma som fasen & började små regna när vi vara klara på klänningjakten. sen var vi tvugna att gå inom h&m. där fastna såklart mamma med en tjej från Nivea som var hur trevlig som helst, jag hann gå cirka 6-8ggr fram & tillbaka & fundera om jag skulle hinna prova kläder eller inte? ajja, till slut kom vi där ifrån & väl hemma så fick hon & jag beställt lite mat från danny's(: najsnajs. senare dök gustav upp & efter lite csi så pös vi in för att hyra film, blev the fallen & wild hogs! rekomenderar inte the fallen, verka inte rolig så vi satte igång den andra, sen när den va klar körde jag & hämtade min syster i lödde. & väl hemma bestämde vi oss för att verkligen se den andra, men ja som sagt vi somnade & jag vaknade halv 5 av att tven & dvdn var igång. sen idag så har man fått ta sig utanför huset vilket man helst inte vill i denna stormen! jag var på jobbet & jag trodde faktiskt inte där skulle komma så många kunder som det gjorde idag, tur vissa vågar sig ut! (: hum, hemkommen, lite mellis sen la jag mig i sängen för o glo tv & nanna lite. väldigt skönt. & nu har jag suttit vid matbordet väldigt länge & vi har haft en massa snack om allt från begravning till barndom. väldigt skönt eller vad jag ska säga? iaf, blir lugn kväll även idag, är pank som en krykråtta, men nästa fredag (GISSES FÖDELSEDAG) då jävlar blir de utgång;D ! får se om sosso masar sig ut hit imorron, vad tror vi?:p

kissäs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback