vad vet du?

Födelsedag: 2 juni, det kommer väl alla ihåg? ;)

Födelsestad: kära Helsingborg
Hemstad: i en byhåla någonstans i skåne

Ögonfärg: bruna med lite grönt i om man kollar väldigt nära!

Hårfärg: bryyyn

Stjärntecken: tvilling

Skostorlek: 39
Är dina föräldrar gifta? nope.

Skor i dag: mina vinterskor från Din sko

Mål för året: att ta studenten & ha roligt.
Det första du tänker på när du vaknar: jag vill sova mer, det är kallt utanför täcket.

Piercings: ett i vardera öron.

Tatueringar: naj.

Vad vill du bli när du blir gammal? ung? ;D
Drömjobbet: designer

Favoritmat: hum, finns alltför mycket.
Favoritdryck: vet inte

Sport: sport & sport, tränar friskis ;D

Glass: ben & jerry's eller gammeldags vaniljglass tror jag.

Godis: tillåter mig inte att äta det.

Låt: vet inte, finns ju miljoner man tycker om.

Film:  även här finns många, men en som ligger förbaskat bra till är The Holiday!
Helgdag: lördag

Årstid: sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback