Att vara glad

Helgen var lugn, spenderade tid på Väla med Sape & Nina där jag fann lite mer grejjer till balen. Senare på kvällen så bjöd fredagen på film med Sape o Jacob. Leo filmen var bra men konstigt slut, Förtrollad hade bara en enda bra egenskap som gjorde den orginell vilket var att den först va teckand sen verklig. Resten var bara snott från andra filmer såsom, Snövit & Törnrosa bland annat. Inget jag rekomenderar, somnade till och med. Lördagen gick jag o mamma till stan sen hem igen. Såg även damlaget spela men inget gick vägen för dom så vi gick vid 0-7. På kvällen bar det av ut i en av dem små byhålorna där vi stannade tills halv1. Skönt o komma hem sen. Tråkigt nog har jag blivit smittad av dem femhundramiljoner männiksor som e förkylda o har ont i halsen, ahh! Jag orkar ente. Ska ha muntliga nationella i svenska b på tisdag & jag har inte skrivit något tal ännu! Det känns inte bra alls! Fan. Menmen imorron åker två kära vänner till Ayia Napa, grisigt och min syster e fortfarande iväg men hon har inte skaffat sig brännan som gör mig avundsjuk ÄN. Tur e väl det. Nej nu ska jag nog vila mig o sedan försöka börja på tal & hoppa i solariet!
tata fo now.


Varför försöker jag lura mig själv?
Alltid är det något som ska sabba ens dag, alltid, VARFÖR!?
Kan man inte stänga av sina känslor en lång tid så man glömmer allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback