we're the last 80's

ja, idag var det våran tur att ställa oss framför kameran iklädda bland dom fulaste kläder man kunde hitta så som alla år innan. Vi "kom överens" om 80-talet typ i torsdes. & jag tyckte vi blev lyckade iaf (: iaf dom flesta av oss. vi hade bara lite problem dessa dagarna innan.. vad man skulle ha på sig? det var på & fråga mamma, nära & kära, men dom flesta har ju slängt sina gammla kläder. tusan. men vi fick nog till de lite iaf. & den meningen kom också från fototgrafen som man hoppades ente skulle komma; ni ska även ta porträttfoto idag.. bara fan. iaf vi fick tagit fotot sen var de ut & tvätta av sminket & in igen & hoppas man fastnade på bild. sen har dagen bara segat ihjäl sig duktigt mycket. haft svenska, där vi skulle skriva en dikt om epoken, romantiken. senare blev det kulturhistoria, eller ja de kan ju disskuteras, mest massa snack om allt annat:) menmen nu är man iaf hemma & man ska väl äta om en stund sen blir de plugga & kankse ut & gå. sitter o säger varje dag till mig själv att jag ska gå men aldrig blir det av, får se om jag chockar mig själv? ajja, ni får njuta av våra härliga utstyrslar & vår lärare som vi har i rörlig bild, haha. tjing!


Fredrik försöker förstå sig på fjärren.

Jag & Sosso innan fotningen

Sosso

Jag

Killarna fixar utfiten

från vr. Elin, Sosso, Jaana, Alexandra & Jag

En del av klassen

Kommentarer
Postat av: Sofie

SEXIGA MOTHERFUCKERS ;d

2007-09-04 @ 17:35:18
Postat av: sape

för jäkla söta:D

Postat av: Saraa

Hahaha! Grymt tuffa! ;D

2007-09-05 @ 16:50:13
URL: http://sarapeder.blogg.se
Postat av: Pauline

Emelaj hur är det med uppdateringen? ;) Förresten, GU vad snygg du var ;)

2007-09-06 @ 23:22:27
URL: http://paaauliine.blogg.se
Postat av: Pauline

Emelaj hur är det med uppdateringen? ;) Förresten, GU vad snygg du var ;)

2007-09-06 @ 23:23:12
URL: http://paaauliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback