tonight i have to leave it

usch, idag hade man prov i psykologi & de gick väl någorlunda, satt hela dagen igår & råplugga så man somnade som vanligt=/ menmen, fick ny inlämningsuppgift såklart! kunde ente låta oss njuta av att precis blitt av med ett  prov? så slutade tidgare men då hade både min buss & tåg gått så fick vänta som vanligt till kvart i 11. blåser förbaskat mycke, tycker ente om, kallt:( sen gick jag & la mig i min säng för o kolla oc, men nej ente gick de, gick ut till tven med täcke & kudde, funka ente där heller, provade med Madagaskar, funka ente då heller, så gick tillbaka till mitt rum & testade o ente funka de, men sen insåg jag att en sladd som var urkopplad kunde vara problemet.. & det var det. sov en liten stund iaf, sen typ soggat hela dan för jag har så ont i min rygg, hals & lite inuti mitt huvud när jag vrider på de=/ usch. menmen, ska kolla film med sandra ikväll, kanske gisse & nina också. sen blir de middag imorron med en massa töser. puss.
när ska de få ett slut? sick of it ..



fan vad jag saknar dig=/

Kommentarer
Postat av: Saraa

Taack! :D
Läser du psykologi A eller B ? :p

Postat av: emelie

a, :p haha.

2007-09-29 @ 14:32:55
Postat av: Saraa

Jaa, hoppas de..
Tack<3

2007-10-02 @ 18:27:54
URL: http://sarapeder.blogg.se
Postat av: sape

uppdatera dig;D

2007-10-04 @ 19:21:42
URL: http://sapelina.blogg.se
Postat av: Sofie

UPPDATERA DIG!

2007-10-08 @ 11:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback