svårt att visa respekt!?

ente bloggat på ett tag men nu e jag här iaf. i tisdes så var jag & frida & hälsa på vår gammla skola, Sandåkerskolan, för att lämna/informera om Allvar Gullstrandsgymnasiet. fick träffat på dom flesta lärarna faktiskt & dom var sig lika, men de var ju ente skolan! där alla högstadieelever gick går nu förskolan till typ ja kanske 3-5? & på ovanvåninegn har nu 7-9 flyttats upp, fattar ente varför? till och med småttingarna har skåp? galet. men där var iaf fint omålat o lite så. man kände ju sig verkligen gammal när dom fråga va vi gjorde här.. & vi svara vå besöker vår "gamla skola.." sjukt vad tiden sprungit iväg. menmen, igår så hade vi ju vanliga lektioner men guuud så drygt de var & ha håla & såklart ble jag o Sosso helt övertrötta så vi typ snärta varandra med våra schalar? haha, sjukt, men jälvigt roligt;D anyway, idag e de torsdag & vi har typ vatt på teatern med en massa klasser & sett Hitler's barndom. den var väl bra, men man ble sjukt trött så man somnade några gånger, & sen tycker jag de e förjävligt rent ut sagt att man ente kan respektera skådespelarna som har detta som jobb, att man sitter fjantar & stör under hela pjäsen!? IDIOTER, VISA RESPEKT. ni går fan på gymnasiet brukar man ente ha vuxit ur sånt trams då!? ajja, åkte hem, så får väl ta o packa litta, & städa toaletten=/ usch. menmen, idol sen iaf:) haha, alltid lika roligt!
tjing!

image149

Sandåkerskolan



Kommentarer
Postat av: sandra

sandåker is the shit baaaaaby:D haha

Postat av: Sofie

UPPDATERA!

2007-09-17 @ 20:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback