lista, snor av er sandra & nina hihi.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
6st + en massa plojj.

Vilken svordom använder du mest?
ja, väl använda är väl as & fan?

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
en ny tv:) en resa & kanske en bil också, beror ju på hur mycket jag vinner?

Har någon någonsin kallat dig lat?
ja, många antar jag haha.

Tittade du på tecknat när du var liten?
självfallet, fanns ju inget som slog de ;)

Hur många syskon har du?
1. en syster.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
nej inte just nu, men tanken har väl cirkulerat på tatuering förrut.

Vad har du för väder just nu?
en mörk & blöt asfalt ..

Vilken är din favoritfrukt?
ett riktigt grönt & surt äpple:)

Äger du en iPod?
nej, men en harlig mp3 som funkar minst lia bra!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
den är ente inställd än men ska sättas på 07.30

Använder du flip-flopps?
ja, när sommaren är här. men när får vi en riktig sommar egentligen?

Var köper du dina matvaror ifrån?
mamma handlar, antigen Ica Kvantum eller City Gross tror jag.

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
en kompis. 

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nej, hade stereon på förrut. men nu somnar jag fortare utan?=/

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
vet ente, där har ente legat något vettigt på några år?

Vad åt du till middag senast?
potatis, brunsås & kåldolmar.

Använder du huvtröjor?
njä, kan jag ente påstå. men vill ha fler.

Kan du vissla?
jupp.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
ja, något kommer väl alltid ur munnen på folk.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
Landskronas ..

Vilken film kan du alla replikerna till?
hum, kan väl en hel del men ente en hel film. kan dock den gula ketuchupreklamen som gick för något år sen d;

När flög du senast?
190807.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
fyra.

Läser du för skojs skull?
nej, böcker e inget för mig.

Diskar du din egen disk?
nej, vi har diskmaskin.

Har du gråtit offentligt?
ja.

Har du en stationär dator eller en laptop?
jag har en riktig-hel-dator, man säger ju ente stationär?

Vad har du med dig in på bion?
Popcorn såklart:)

Har du en blogg?
ser det ente ut så?

Vilket är ditt favoritämne?
vet ente, bild kanske?

Gillar du att flyga?
ja, det är mysigt.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
ingen aning, beror på vad jag ska fungera till?

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
nej de kan jag ente påstå, dom blir de bara när jag skjuter upp allt till sista minuten.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
nej ente så mycke, bara de e läsligt.

Tror du på liv på andra planeter?
ente människoliv eller vad man ska säga, men småkryp tror jag finns.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
vad bölar jag för, detta är ju ingenting egentligen.

Hade du velat hoppa fallskärm?
ja, någon gång ska jag genomföra det hade jag tänkt:)

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
nej, har nog ente ens varit inne på sidan ens tror jag.

Äger du en digitalkamera?
jadå, vem ska annars fotta alla skämmig bilder?

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
ingen tror jag.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
brukar aldrig bestämma sånt. ibland stör jag mig, beror oftast på humöret tror jag.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nej.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du viljat hetat?
som sandra gillar jag också Liam, men Charlie hade kanske också varit tufft.

Vilken är din favoritrestaurang?
Oasen i Helsingborg.

När badade du i en pool senast?
19 augusti, på Cactus hotell på Rhodos ;)

Har du varit med i någon skolpjäs?
jo, man har väl de. 

Hur många barn vill du ha?
vet ente, fråga igen om ett x antal år?

Har du åkt moped någon gång?
ja, men roligare att köra själv!

Kan man vara vän med sitt ex?
jadå, det kan man.

Vad har du i din väska?
nycklar, almenacka, penna, schema, tamponger, busskort, mobil, mp3

Vad lyssnar du på nu?
desperate housewives på tven.

Kommentarer
Postat av: sandra

de e lugnt, jag kan fota alla skämmiga bilder. jag brukar ju med lyckas pricka in en del ;D hahahah

Postat av: larsson

hahahaha ;D

2007-09-25 @ 23:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback