du e resan som jag velat ska ta fart,

jahupp, fy va längsen man skrev. under tiden har väl sisdåär mycket hänt, varit på studentfest i torsdes, sisådär roligt. folk ser inte alltid vad som är deras bästa, menmen.
fredagen var man egentligen ledig men såklart vår lärare tog tillfället i akt så vi skulle filma höskonserten på skolan. kom hem sen iaf & packade & käkade, sen körde jag faktiskt till Gustav! & det e typ vid Kalmar. iaf, ganska stolt över mig själv för att jag hitta dit utan att köra vilse eller krocka ;D haha. kvällen bjöd på tacos & massa mys:) lördagen gjorde vi ente alltför mycket, körde en mini runda, var ute & gick sen umgicks vi lite med dom andra bönderna :) sen söndagen, sogga vi också rätt mycket, ungefär hela dagen. blev lite filmer & mera mys(: sen så igår fick man dra sig hemmåt, så körde väl iväg vid 12 tiden & de gick faktiskt bra, bara trist de ska regna precis hela vägen=/ menmen, hem kom jag levandes & bilen likaså. sen blev de träning.
& idag så ställde jag faktiskt klockan på halv 9! la o drog mig en timme sen käka jag & gick o la mig igen. fast sen har jag faktiskt typ storstädat & dammsugat. så något vettigt har kommit ifrån mig. så ja för en stund sen var jag ute & gick, underbart. väldigt fint väder(: mamma har även fixat så man får jobbat i veckan, fast helt själv=/ men pengar tackar man ente nej till precis, dom behövs verkligen! så nu blir de jubb tills på fredag & sen min vanliga jobbelördag också. får se om de blir någon sväng ut i baren i helgen men de återstår & se.
pusshaj,


.. du e resan som jag velat ska ta fart,
du e gåtan som jag aldrig löser klart,
du e början på något nytt & underbart, för mig, för mig ..

Kommentarer
Postat av: Saraa

Så långt skulle ja aldrig våga köra :P ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback