wanna put my fingers through your hair ..

ojoj, jag hade tydligen mvg i naturkunskap A också. man är lite nöjd iaf:) skolan idag började med att vi typ slappna av eller något? sen måla man & de gick bättre & sen skit. hum, hade e förbannad hicka också, den slutade inte och den fick alla o skratta åt mig & Nirbheeti kalla mig typ emil eller nått sånt=/ men lite roligt var de iaf(: menmen, tog tåget sen vid kvart i 1 o nu sitter jag här o försöker skriva en analys om Ken Ring - 2000-talet & Petter - 99 till evigheten, går väl sådära, får väl återgå! blir iaf träning sen, vilket är skönt:)


Watch the sunlight peak over the horizon
The sun ain't the only thing that's shinin'
Now I'ma send you out into the world with my love
Tell everybody, Ay
Everybody

I'll see you (see you)
In the mornin' (in the mornin')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback