there's nothin' in this world, there's not another boy that can make me feel so sweet

fredagen blev det utgång i Helsingborg, nicenice(: hemfärd vid 3-4 och usch för spya! menmen, la mig vid 4 tiden & ställde klockan på 10 för jag "skulle" jobba. duschade & blev färdig körde in till stan och gick till jobbet och visst ser jag dom mitt över har stängt men själv står jag o drar i dörren & inser då, det måste vara RÖD DAG! jävla mög, jag masa mig upp för ingenting! haha, lite roligt var det endå, men någon kunde väl sagt något?:p ajja, pös hem o sov lite, sen ja blev de bara segande hela dan, skulle ut men kunde ente komma hem så de fick va så=/ och idag har jag ente heller gjort mycket, e fortfarande hes & förkyld men det är bättre iaf! har skrivit klart min psykologi som tatt typ hela dagen? men sånt e livet när man alltid skjuter upp saker!=/ ajja, blir väl film på tven sen:) & skola imorron igen.. måste börja på min moderna saga?
puss


Kommentarer
Postat av: Sarapeder

Ja, usch för skolan!

Postat av: sandra

kräktes du din buse ;)

2007-11-06 @ 17:34:55
URL: http://sandrapersson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback