så trött så vet ente var jag ska ta vägen

usch. kanske på tiden o börja skriva om något vettigt som folk vill läsa & tycker är intressant? men dålig som jag är har jag inget på tummen just nu. hade bra håll igång med läxor häromdagarna, men de sluta igår.. vi som hade haft möte & jag var helt inne på o börja skriva o hålla på med projektarbetet, men icke hann jag så långt, trött som ett svin på bussen halv sover man, sen va de typ kört? jag sov & gjorde inget vettigt mer än att träna igår=/ gjorde ente ens klart min religion som skulle vatt klart för typ 1månad sen? usch!!! sen läggdags blev det också, typ kl1? men vad gör man ente?:) anyway, klockan ringde som vanligt kvart över 6, dock gick jag inte upp för tidigt som jag gjorde igår... PUCKO! menmen, halvsov på bussen, sen kommer man till korridoren, redan där var det kört för denna dagen.. jag börjar garva åt ingenting, innan jag ens sagt hej! jag orkar inte sånna dagar. jag o sosso va typ övertrötta de mesta av dagen suttit o slått på varandra o hållt på o fjöra oss. & ibland får vi verkligen till det, ja. galet helt enkelt! jag e trött!!! tycker synd om mig själv för jag e pank, har fått reda på 2prov som ska utföras innan jul, jag har inget o ha på mig imorron, jag e trött, min saga sög, mitt mvg i psykologi e nog förstört, sett en av dom tråkigaste filmerna någonsin (Dogville), min målning går i kras, hinner inte bli klar, men man får se de från ljusa sidan, jag har iaf ente sabbat min mobil som madde lyckades med! 5dagar efter hon fick den.. haha! ja, finns ente så mycke o säga om saken!:p usch, jag orkar ente, jag vill bara dra täcket över mig just för tillfället o sova tills man känner sig sugen för att gå upp! nej ska sluta klaga förlåt!
man ska se allt från den ljusa sidan sägs det & då e de bara till o bita i de sura äpplet o ge sig fan på saken! man borde väl följa de rådet just nu kanske? ahh, ge mig oooooork!

Kommentarer
Postat av: Sofie

KLAGO MUREN HÄR :D

2007-11-08 @ 18:17:11
Postat av: sandra

pank - du får tjata om att jobba mer eller fjäska snällt för dina päron.. 2prov - det är ingenting larsson! haha. börja plugga så fixar du dem galant. inget & ha på dig - årets skämt, du har massa klädr ju! se inte tråkiga filmer & fjäska för din psykologi lärare. så löser allt sig :D hhaha

2007-11-09 @ 15:55:34
Postat av: emelie

sandra- haha. tack för tipsen! du är en klippa. men filmen kunde jag inte göra ngåot åt, var i skolan. skulle kanske blundat? :p

2007-11-10 @ 11:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback