no one, no one, no one

hupphupp, måndag igen. dagen känns faktiskt kanon! jag fick tillbaka mitt inlämningsarbete i psykologi, drömanalys, MVG ;D jag e superglad! & förhoppningsvis får jag mvg i betyg också, iiiih ! ;D iaf, sen efter indavlet, så jobba jag o sosso med vår projektarbete lite, en liten bit på vägen iaf! känns skönt att vi har tagit tag i detta! verkligen. hoppas allt går som vi vill sen också så e de helt perfa! iaf, helgen var lite sjuk, eller iaf i fredes! hade hur kul som helst på förfesten men sen ble de drygt ute i Lund! så ble tidig hemfärd! sen lördagen blev de en annan fest, dock ingen rolig en, hade hellre vatt hemma & sett film=/ menmen, var hemma tidigt då med typ. sen söndagen tillbringa jag på center syd, ute & gick, hemma hos nina & hemma framför film! rätt skönt! så som söndagar alltid e, sega men sköna på något vis. Fick iaf köpt en liten aladdin hjärtchockladask till pappa & vi knåpa in ett foto i en ram på pappa & mamma:) menmen, nu när man har glöden uppe eller iaf, liiite, kanske man ska änga sig åt att göra läxorna? JA! jag har ju sagt jag ska skärpa mig, idag gör vi lite bevis! :p sen blire träning, oh inget kan pajja min dag! ;D so long (;

lite snälla bilder från i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback