paus, stopp, stäng

igår kände jag mig duktig, var fanimej & sprang, med hör & häpnad. & jag stanna ente en gång, fy va slut man va, slängde mig på golvet när jag kom innan om dörren haha. & imrose startade ju ente så bra i mina ögon vaknade 45minuter innan jag skulle upp & trodde jag var försenad, börja ösa som fan när jag kollar klockan.. la mig igen sen upp. körde lite sen så inser jag ente heller jag får vänta typ 1timme innan vi börjar, KUUUL.. & detta regnet gör fan ingen glad & verkligen ente mig, blev pisseblöt när jag gick till pappas jobb =/ usch ja, menmen, var ute o gick en sväng med gisse o sandra, skönt, men kallt så jag blev ente ute så värst länge. menmen, fredag imorron, skönt blir väl & softa med töserna litta. fast nu sitter man här o lyssnar på musik vilket gör mig deppad. usch, var likadant igår. jag som skulle ändra inställning & hade börjat, va hände nu liksom, vafan. känns ente kul de minsta, ah ska ente drabba er mer med deppning. så ja, tjing & le, det gör så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback