mina vänner vill ha pommes frites, mina vänner spisar chips

just nu sitter man här mitt i natten med filt om sig & känns som jag börjar bli förkyld ? VILL ICKE. menmen, idag har man jobbat lite, kändes fan helt konstigt imorse, som om man va uppe typ kl5 =/ konstigt menmen, iaf slutade sen o blev himfärd med tåget. degade väl mest här framför datorn då tror jag sen blev de att vi dro in o bowla, & ja såklart blir man sist. menmen fick iaf in 2strikear haha ;D sen spela ju nina på alla banor & för alla haha. ajja kan ju skylla på att de gick dåligt på dom som störde oss hela tiden faktiskt. ajja, dom spela lite biljard sen blev de Mc Donalds en stund o sen hemåt.
ifredes glodde vi på dom som skulle på balen, finfina, men fytusan va kallt. sen sogga vi hos nina typ. & i torsdes hade hon & pära fest, trevligt värre :) tackar vi för. hum, imorron blir de iaf att man ska på kalas, lite sådär mindre roligt. får väl ta tag i historian & inlämningsarbete nu, att man alltid ska skjuta på skiten =/ ahh. ajja, blir väl bedtime alldeles strax, så gonatt med er (:


    

Kommentarer
Postat av: sandra

du glömde nämna att du tappa klotet & att alla såg de. HAHAHA!!

Postat av: larsson

tyst mä dig nu sandra ! ;D

2007-05-21 @ 15:27:19
URL: http://driftingpieces.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback