let it come to an end

usch så jävla trött på skolan nu & jag borde sitta o göra min bildanalys, har dock den uppe i word, men har ingen lust att hitta på en massa =/ helt tom på fantasi. de enda som vatt bra idag e typ att vi fick sluta tidgare från rörlig bild (: men fyfan va varmt de var/är. äckligt varmt. jag & sofie har kommit på skitbra grej till kulturhistorian imorron, ska typ göra framträdanden då av vilket slag vi vill, men de ska kunna kopplas till musikhistoria & jag tror endå vi har en chans att lyckas lite iaf ? (: ajja, men fyfan va de åska, blixtra o regna inatt ! ja jävlar, jag brukar aldrig vakna av sånt men nu gjorde jag vid 4tiden =/ men jag somnade om som tur var. ajja, svenskan va ente lite seg imorse, skulle se Hamlet då, o han går iväg, läraren då, jaha där sitter vi o inser sen att där ente e ljud så där sitter vi en kvart o filurar hur de skulle kunna vara men ingen fixa så efter en stund fick vi gå o kalla, men fy så seg den var. & dom pratar bara på sitt speciella vis, en smula jobbigt. åh, o i dne jävla salen va de så himla trängt så man ente ens kunde sova=/ ajja, har iaf överlevt dagen änsålänge iaf. så nu ska jag väl försöka skriva lite bild analys. tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback