if i told you a secret, you won't tell a soul

haft en lektion idag, sncka om gött ! men sen så usch har jag fan pluggat livet ur mig känns det som, har ju min xtra chans imorgon i historia, skulle då läst allt vi haft i historia, alltså till och med från 1an. så ja, man börja läsa ca 20-30sidor i boken i typ söndes-måndes gav sedan upp & leta rätt på mitt gammla anteckningsblock så dom har jag istället läst, känns lite jobbigt o läsa ca 200sidor om & om igen? usch. mitt värsta prov någonsin känns de som & inget fastnar känns de som, till och med somnat på bordet igen. alltid e de så med historia, går ente o plugga i köket då bara somnar man, jävla ja.. men nu så har jag tittat på grey's anatomy iaf, älskar den serien (: what' isn't there to love ? blev helt kär i en låt där så va tvungen o fixa den så nu ältas den om & om igen haha. menmen, ska återgå till mina sömnpillersblock & försöka prega in mer i min hjärna. fast morrondan blir endå rätt go, börjar 20 i 12 sen slutar man 5 i 2 (: gött eller? sen blir de nog hem till gisse & o friska upp minnet om matte b. har även fått prata lite med min syster idag & såklart ringer jag fel när jag ska ringa upp henne. bara svarar en som låter som vår granne. jag bara oj jag har nog ringt fel, han bara hej vem skulle du ha tag i då ? jag bara ehm min syster i thailand.., han bara ja du har kommit till svalöv så då va du ente ens halvägs! haha, va lite små roligt iaf tyckte både jag & min syster (: fmenmen snart fan bara en vecka tills hon kommer hem (: 9månder har gått fort som fan =/ & vad har man gjort under den tiden egentligen, inget känns de som. men sen bär de iaf av till London en vända med henne, kan väl ente bli annat än bra ? (:
nattinatti, nu blir de schtudning! :)

 

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag älskar ditt HÅR !

2007-05-23 @ 23:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback