i wish you weren't so cool

lång tid sen igen, men ja, hum i söndes hade jag ente ätit godis på 4veckor, är helt stolt över mig själv :) ska se hur länge jag kan hålla mig. såg även spindelmannen 3 i lördes, med sosso. tyckte reklamen va helt skit söt! haha. ajja, den var väl ente sådär skit bra, men bra var den nog iaf. blev bara en massa klabb först med alla tåg haha. menmen, har redan förträngt vad jag sen har gjort. hemskt. men jag har iaf fått träna lite o sånt. hade sovmorron idag till kl1. hade lyssningsprov i musikhistoria i 1timme sen sluta man, tog bussen till pappas jobb & åkte med han him (: gött som tusan. så ja man sitter här har ente allt för mkt att göra, eller jo har egentligen typ läxor & sånt men de skjuter vi tills ikväll tror jag :) hade vatt skönt o bara ligga framför tven nu faktiskt. haha. hum, ska troligtvis till danmark den 25 med innovationen som vi hade i period A. gå på design grejjor & sånt, blir väl kanske lite supande där efter ? ajja, vi får se. ska även baka hos vår mentor den 1juni (: haha. hur ska de sluta ? menmen, i alla ämnena e de sista viktiga nu dessa veckorna, inlämningsarbete, prov & sånt. mindre omtyckt i mina ögon =/ ska även ha en sån extra chans i historia, & då ska man läsa från medeltiden fram till andra världskriget !? typ halva historieboken!? sjukt, men vad gör man ente för ett mvg ? ajja, snart sommar!! helt jävla underbart ska de bli. känns som man har miljoner saker man vill göra men kommer man verkligen kunna göra allt? känns som sommarjobben står ivägen för de. menmen de blir till o bara spara, spara, spara ! ajja, ska sluta pladdra kom endå inget vettigt ur detta, så tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback