helst vill jag leva livet inget annat

usch såg sista O.C avsnittet igår & fytusan som man böla haha. aldrig bölat så mkt i en serie, men bra var det iaf (: vf ska de sluta !? :( funderar på o köpa boxarna? får se. hum, skolan idag. man höll på o dö på trafiken, ett fruktansvärt sömnpiller rent ut sagt. menmen, vet ente va som va fel med mig idag =/ kändes mindre bra iaf. hade adams lektion, gjorde ente ett dugg. slutade & de ble att man stack till körskolan. sen satt man på lökbussen, ja jävlar va varmt där va. & tydligen bor jag i Allestad eller va de hette ? :p ajja, pluggade lite historia men slutade typ att man somna i boken som vanligt. sen så nu hade jag lite undervisning med pappa med bilarna haha. ajja, borde återgå till min historia men den känns ente de minsta lockande! får väl ut & springa sen också känner jag, tror ente mamma e så pigg på & köra fram & tillbaka till stan för att jag ska träna =/ menmen, känner mig lite stolt över mig själv, har ente ätit godis på 6veckor :) feels good.

känns som om man tappat fästet eller något. ibland e de liksom skit samma, vad gör de? gör de bästa utav de eller fixa de, de e lugnt liksom. men sen så känns de ibland bara bajs, vf måste jag ta tag i de. jag frågar nästan alltid vad som e fel men du gör aldrig? ska ente gå in på de mer, hoppas du förstår eller inser, känns liksom som om man blir lämnad ensam kvar på en öde ö utan något. (inget illa menat)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Alla har dåliga dagar, du hade din idag. Men vet du vad ? jag tycker om dig endååå.

2007-05-21 @ 23:18:22
Postat av: emelie

du e allt bra go du (: tycker om dig också !

2007-05-22 @ 20:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback