har någon sagt att du är underbar

usch, historieprovet gick käpp rätt åt helvete! 100frågor på40minuter!? helt jävla omöjligt, jag hoppa över en del & jag ble endå ente färdig! hann ente med dom sista 20frågorna lätt iaf =/ men han skulle räkna ut procenten på så långt vi hann iaf, lite bra de ju. hade bild sen, fortsatte lite med vår modell men kom ente så långt. sen körde jag. sen hum ja, hem sen pös jag till gisse. så ja nu sitter man här hemma igen & ska nog fan slappa livet ur mig idag, känns behövligt, men kunde ente börjat med lite grejjor till nästa vecka ? ah, vi får la se (: ska till grannlandet imorron med innovationen (: & de ska nog bli finfint skulle jag tro. får väl nog smuggla med något hem har jag en känsla av, ajja, pölse får de iaf bli !! tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback