every me and every you

fan asså, fick ente mitt mvg i historia :( jävla röv! menmen, helgen har typ vatt lugn, mest massa filmtittande :) i fredes med nina & sandra & i lördes med gisse, nina & pära:) sen igår sov man, sen typ städa & gjorde mitt samhällsarbete. så ja, idag va man lite trött i huet satt mest o skratta på trafiken, gjorde prov där också på datan, klara mig precis=/ hur fan ska de gå sen då =/ ajja, sen kom ente adam, bara jaha gick vi till siv o lämna engelska böckerna så ja, just nu e jag hemma. ska ta bussen om typ mindre än 45minuter för o klippa mig (: skulle egentligen skrevit manus sen med sosso men hon e sjuk, vill tyvärr ente bli smittad =/ får väl lösa de imorron? ajja, blir väl att jag får skriva svenska dikten idag om romantiken, asså epoken ente själva begreppet. sen ja, ut o springa eller gå, ETT MÅSTE. om ente jag får träna förstås på friskis, ente vatt där på ett tag nu o kortet går ut nästa måndag =/ himst. menmen, typ mindre än en vecka kvar nu till hon kommer hem ! ;D sen e de i princip london sen :D längtar satan ! tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback