you're running after something that you'll never kill

jaha då sitter man här igen,  var & körde igår morse när man egentligen hade sovmorron, menmen. fixade tid hos tandläkaren så drog dit efter, sen stressade man som en idiot för o hinna till bussen men nää, den gick ju såklart ente den timme så fick lulla omrking i landskorna en timme. sen for jag hem, var hemma en timme fof kom förbi. sen åkte jag in igen för att först gå till museet & kolla hur vår utställning såg ut (: very nice. lite bilder därifrån där nere, gå gärna dit & kolla själva, jag vet det låter tråkigt men endå, endå vi som gjort dom ? :) sen tillbaka till körskolan, sen hem. fick middag hos grannen (: tackar. senare på kvällen kom gisse, snackade, & jag förhörde henne haha typ tusen år sen man gjorde sånt :p menmen, sen idag så hade man först trafik man höll på o somna så tråkigt de var. under middas rasten stack jag & sosso till rektorn & klaga, fan asså, min CAD-teknik kommer ente igång, e piss sur för detta ! förjävligt, NI SOM HAR WEBBDESIGN AVSÄG ER DET ! VI VILL HA EN SAL TACK ! ajja, kul & välja mellan retorik & psykologi, vill ente ha ngt av de !! ah, menmen har ansökt om att få typ "förlänga" mitt indval, så jag läser 200poäng ist för 150. får se hur de går :) hoppas, hoppas :) hum, e hemma nu iaf, ska nog leka med sandra ikväll tror jag ? :) ska ringa henne alldeles strax iaf. det gulligaste är väl endå att få ett sms: jag/vi saknar dig ? :) man blir helt enkelt bara glad !

Utst?llning
min tavla
disco killarna
utst?llning



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback