leva livet, kom så ska vi leva, livet, livet

usch myggor e bland det värsta! hade 3st på mitt rum när jag skulle sova & kunde ente lägga mig i vetskap att de skulle suga ut allt mitt blod & lämna kvar stora områden som kommer klia som bara den! nej blev att man stod i sängen o gick runt i rummet för att ta dö på dom små irriterande insekterna, fast en överlevde, men han tog faktiskt ente mitt blod inatt som tur var (: .morgonen börja bra iaf, solen skiner, man gick upp o käka, hängde tvätt & så ska man till ica, ente fasiken har vattenmelonen kommit=/ ble ett paket mariekex så får väl sticka upp där sen igen! störigt. men just nu sitter jag bara o lyssnar på gyllene tider & vad passar bättre än dom en varm sommardag som denna? underbart. & nu reser vi om 6dagar, så idag om en vecka ligger vi på stranden & göttar oss ;D nej nu ska jag se om jag kan ta hand om hemmet för en stund, för sen blir de att dra in till cement & sola & bada (: tjing!

av de 2sakerna samtidigt bler de alltid en tredje som leder till en fjärde.


Barsebäckstrand

om en vecka tar vi en drink..

på detta hotellet ;)

Kommentarer
Postat av: SaraPeder

Äh, vad alla ska resa! Så underbart väder här ju ;P
söt bild på myggan, själv lider jag av 18 bett!

Postat av: emelie

jo, men vem tackar nej till en vecka på rhodos ;)?hahaha, jag lider också av myggbett! dom borde utrotas! ;D

2007-08-07 @ 22:06:14
Postat av: sape

HATA MYGGOR !! Ha en super nice resa;D

2007-08-08 @ 22:06:58
URL: http://sapelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback