den skånska sommareeen,

nu har solen vänt oss ryggen! molnen trängs där uppe & de blir inget solande. trist menmen. päronen kommer väl snart hem efter sin lilla tripp till polen. så man kanske skulle göra sig klar? men asch, skönt o bara sitta här & sogga litta faktiskt:) ente många dagar i sommar man gjort de! får väl börja packa lite sen idag kan jag tänka, & hanla allt onödigt som man ska packa ner men som man endå aldrig kommer använda.. sounds great! hum, strök igår & såklart ska man brännmärka sig, aj! förhoppningsvis går de märket bort :) menmen, ente mycke mer för idag, mer än att de e freeeeedag ;D harligt. & imorgon ska man på bröllop, mitt första någonsin & jag känner mig ente alls inställd på detta? kanske för jag ente va säker på att vi va bjudna eller att jag fick reda på de för typ en vecka sen? menmen, fast nu kanske man blir lite mer. tänk endå, dom ska lova varandra att dom ska hålla ihop livet ut? de e liksom bara ett stort fett ja, jag vet ente vad jag ska sätta in för ord, men ja, sjukt men samtidigt underbart. ah, får väl se om man släpper några tårar haha. kommer väl upp bilder sen kan jag tänka så håll ut :) ciao

Kommentarer
Postat av: Sara

Eller hur!Skit väder! :/ :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback