and i wasn't all the things i tried to make believe, i was ..

tycker tiden rusar hyffsat fort fram men endå sakta, redan torsdag & jag har fått rätt ut ganska många saker idag känns de som:) slutade vi 20 över 2, körde halv 3, efter de åkte jag till stationen skaffa t+, sen åkte jag hem, köpte refill & hämta ut mina tågbiljetter & nu e jag hemma. sitter här o segar för jag orkar ente plugga=/ måste verkligen skärpa mig, började med min läxa 1igår kväll.. =/ men jag lyckades masa mig upp imorse som tur var, & bussen var typ en kvart & 218 kom nog ente alls:S skumt. menmen, hum, annars blir de väl plugg idag som sagt, lite soggande & kanske köra lite med pappa om han kan & vill. menmen nu väntar bara min kära mage på maaaud, så dom andra får ösa hem (: tjing!


gustav,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback