ta en liten del av mitt hjärta älskling,

solen skiner, underbart. hade prov idag i historia, & förhoppningsvis gick de bra, måste fixa mig ett mvg =/ körskolan imorse o sånt. & idag kommer päronen him,  vädligt härligt & va hemma själv såhär länge, det enda negativa e att man måste typ städa, diska & tvätta. menmen de har fungerat bra tycker jag, dock ente städningen men de har jag fixat för en stund sen. så när jag va uppe på ica & skulle ha refill till mobilen tror man då ente man får fel så ställer man in cykeln o allt nät man kommer in bara vafan, jag har ente vodafone !? upp igen bara ahh. störigt. & jag ska sluta med godis, typ slutade nu efter påsk måste fan bli ändring! så ska försöka hålla mig borta från de, så får hålla mig till popcorn (:
ge mig underbara sommar nuuu ! fytusan, vad jag längtar (: 
 

GRATTIS GISSE TILL KÖRKORTET !! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback