suddenly i've become a part of your past

påskpåskpåsk, fredagen bar av till min farmor & farfar där mina kusiner också var, blev påskäggsletande & lite busande med dom (: finns där nere på bild :) god mat också. sen tillbringade jag lite tid med sandra. dagen efter jobba jag, fick påskägg även där, så nu har jag 3st :O aldrig fått så många jisses. menmen, kom hem & visste ente redigt vad jag skulle göra så kollade film o lite så. o alla va var o en på sitt håll, iaf så stack jag in till sosso vid 10 tiden. skulle dratt på en fest men vi palla ente så vi satt himma o snacka. & ett visst fyllo ringde haha, ah men de va trevligt (: hum, när hon närma sig 3 kom dick. & sen la jag o sov i soffan, vaknade vid 5 & trött som jag var ville jag bara sova så jag gick & sov. så imorse fick jag iaf skjuts hem, snällt :)  hum, käkade frukost o såhära, sen kollat tv i princip. borde börja plugga men som vanligt, orkar jag ente. ska ut till fof igen om sisådär en timme, dinner :) ska nog ut & gå med gisse sen tror jag :)

bara läst en massa saker jag skrevit förrut för någon dag sen, & majoriteten e depprimerande, detta e hemskt. jag vill ha förändring & där med NU. känns verkligen som det behövs. & känns som man förändrats en hel del men endå ente, vill vara den jag var förrut =/ varför kan ente allt vara så mycket lättare ?

mina kusiner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback