give me a reason to believe

igår så umgicks jag med sean. längsen sist, typ lundakarnevalen eller något, kul & se dig iaf. typ checka bara tv hela dan.
ajja, senare satte jag mig här som vanligt & snackade, sen gick jag o la mig vid 2tiden. idag vaknade jag vid 11, insåg att jag ente hade mat så begav mig på en lång runda för att sen hanla him lite så jag kunde käka. sen efter duschen ringer mina föräldrar (: pratade lite med dom o så, så kom sussie med påskägg till mig, tackar tackar (: ska snart ut till min fof på middag med dom & mina kusiner, blir väl att leta efter påskägg där kan jag tänka med emma & hanna :p ska iaf få grillad mat tror jag, mycket bättre än påskmiddag ;D hum, ska träffa sandra sen ikväll, får se vad vi hittar på för något :)

love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback