fantasi e de vi vill ha men verklighet e de vi får

fredagen tillbringade jag med min sandra, hon hade hyrt film så man gasade på hem till henne & filmtittandet var igång, första filmen var så jävla kass att vi satt & garva åt den, det bästa var endå Olive's dans på skönhetstävlingen haha, sjuk familj. andra filmen var nog bra, jag vet ente för jag somna typ hela tiden =/ men iaf, så kom vi till sista filmen, Step up, mycket bra & snyggingen var ju såklart med också ;) klockan sprang o jag pös hem. jobbade igår sen hem, packade o käkade sen bar det av till sosso, där vi förfesta & skulle iväg till hbg, & vi stanna där typ i 10minuter ? hahaha, skulle vi gå till bussen. så jag trodde vi skulle ta regionsbuss så jag vinka iväg linjebussen, sosso o sape bara men va gör du !? den av den vi skulle med ! bara oj, hejdå bussen .. de sluta med att vi gick så fort våra fötter orkade som orsakade mitt fetaste skoskav någonsin, AJ! iaf när vi kommer ner på perongen hittar ente sosso sin biljett, sape går på & jag klämmer min arm i tågdörrarna =/ iaf sluta med att vi fick ta bussen hem istället, & ja, på vägen gjorde jag min del av kvällen iaf. väl framme i landskrona så går vi till någon fest, där vi heller ente var länge, & vissa gjorde ju sina misstag haha ;D ajja, vi begav oss hemåt senare, låg o snacka i telefon. sen typ somna man som på beställning. vi vaknade vid 11 tiden & käkade o senare tog jag mig hemåt med tåget. segat nu, glott oc & gjort lite engelska. imorron blir de skolan igen, usch vill icke. menmen, ska försöka få gjort en massa i veckan får se om jag lyckas (:

love,

       


Kommentarer
Postat av: Sape

haj då bussen ;)

2007-04-22 @ 21:30:47
Postat av: Sofie

HEJDÅ BUSSEN ;) SLUTA MOBBA MIG! OCH VAD ÄR DTE FÖR EN FUL BIDL DU HAR PÅ MIG :O

2007-04-23 @ 17:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback