cause i've been waiting all my life for someone just like you, you're it, you're the ultimate

jaaa, längsen sist jag vet. helgen har varit go & mysig. lite utgång & hemma-mys med töser. sedan kom sosso hit i måndes & varit bosatt här tills idag. mkt trevligt fast vi har nog aldrig varit så här soggiga. haha :) lite filmtittande på disney filmer & andra old movies & sånthära. även shoppat i malmö :) hum, tack för visiten :) har även fått träna o sånt, gött. men fytusan så trött jag blevit. måste verkligen lägga i en högre växel om man ska se ut som man vill till sommaren! ajja sitter här nu & checkat tv, lissen för jag ente såg ngt grey's ? eller va de endån ? som sagt sitter här & snackar lite, alltid trevligt :) snackat med min syster & föräldrar & det e väl endå gulligt att höra av dom alla att man är saknad ? verkligen inte ofta man hör sånt :) hihi. ingen påsk middag direkt för mig, ska bli skönt men lär väl bli senare kan jag tänka mig. ska få grillat istället & de gillar jag ;D så tjing sålänge ! & ge mig SOMMAR, GUDOMLIGA SOMMAR !

jag

Kommentarer
Postat av: Pauline

VAD SÖT DU ÄR :)

2007-04-09 @ 20:40:01
Postat av: Pauline

+ att du har stora boppar , så jag är avensjuk!

2007-04-09 @ 20:40:42
Postat av: emelie

hahahahahahahaha ! ;D

2007-04-11 @ 17:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback