Ses i Australien!

Så nu är det dan för dopparedagen kan man säga. Imorgon så åker nämligen min syster till Australien för att plugga i ca 9månader .. Känns ente som hon ska åka faktiskt men endå, lite svårt att förklara. Men iaf så har vi fått se hennes familj hon ska bo hos och får väl hoppas att dom e snälla, så ser vi henne igen om ca 3månader fast inte hemma i SKåne utan i Australien i Sydney, tror jag närmare bestämt! Men iaf, så blir de väl tomt här ett tag, men vi ska väl överleva! Så nu precis tog vi familjefoto för att hon ska kunna visa sin värdfamilj. Haha, vi ser allt bra roliga ut men den får jag väl bjuda på! ;p
Ännu en dag på jobbet & det går framååååt, men folk tycker jag e galen som cyklar till jobb klockan kvart över 5 på morgonen? E man så sjuk? Iaf är de nyttigt & nu har jag & Nina även kommit igång med friskis igen, men blir ju bara varannan vecka tyvärr=/ Men man får väl försöka hålla uppe ångan på annat vis! Sköt om er så länge & får väl önska lycka till till min kära syster! :)

<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback