Jobb

Igår var min första dag på mitt nya jobb, eller aknske ska säga mitt första RIKTIGA jobb? Iaf så har de gått bra, fått kläder, skåp, nyckelbricka & mugg till och med! Dem på skiftet är iaf än så länge väldigt goa & skämtsamma. Dock finns de bara 2 tjejer till på mitt skift men jag köagar inte, kul med att snacka med killar för omväxlings skull. Dock är alla äldre menmen, de ska nog gå bra endån:) Har mest fått stå brevid och även hjälpa till vid maskiner men inte förräns på måndag ska jag bli riktigt inkörd i maskin eller "Test 1". Har även gått runt på alla avdelningar och även kollat typ processen. Menmen nog om jobb, i övrigt händer inte så mycket faktiskt, saknar Ayia bara =/ ..



Har lust & bli riktigt full så jag säga vad som finns längst in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback