Fyfan

Igår blev de utgång för hela slanten! Jag, Nina & Gisse begav oss till Furlund för att förfesta hos Jonas. De blev en del inhalerande alkoholhaltiga drycker så som vin & cider. Sen bestämde vi oss för Malmö så vi tog taxi dit & de blev Slaghuset hela kvällen. De ble Champagne, Redbull-vodka, White Russian, Shottar. Ja en farlig blandning helt enkelt & trots där var så lite folk så hade jag jävligt roligt, blev en helgalen kväll helt enkelt med sköna människor! ;D
De roliga var att vi satt vid ett bord o prata om att fyfan 540kr för en flaska Champange de e ju sjukt! Och vi hinner väl inte säga mer än så när vi ser Jonas o Mike komma från baren med en hel flaska champis & 6glas .. Ja, sjukt! Så de va ju fruktansvärt snällt och fulla & glada blev vi allihopa! Så jag får ta oh tacka för en härlig kväll! Dock är min plånbok mindre tacksam=/ Men de e smällar man får ta ;D

Ha en skön lördag & ska ni supa så gör det för mig med ;)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: ninis

hahaha! Som vi ägde dansgolvet, ;)

2008-09-23 @ 00:29:24
Postat av: larsson

KLART SOM FAN! ;D

2008-09-25 @ 12:34:44
Postat av: Sarapeder

Taaack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback