Ayia Napa 25/8-1/9-08

Håller mig kortfattat liksom min reskompis Sandra,

Nissi beach, Sandy Beach, Parachute, Lovley Juice, Hbgarna, Liveporr, "Partybåten", Danska pölser, Grabbarna Grus, Blue Moon Bar, The Castle, Inkastarna, Pedofilen, Killarna på översta balkongen, Norskar, Danskar, Finskar, Svenskar, Lille Andy, Tysta poolen, Drinkar, Shottar, Toffsskor, Vikinghjälmar, Kim Sozzi - Break up (2-4 groove remix), Strandsatta valrossar, Gympamänniskor på stranden, Förfester, Efterfest, Hash Brownies, Andra gradens brännskador, " Jag har cashews mellan nötterna", Suntrip, Solbrillor, och mycke mer där till ..

TACK FÖR DENNA RESAN SANDRA!
Här är några bilder, resterande är tyvärr hemlighetsstämplade av olika skäl ..


Kommentarer
Postat av: sandra

tack som fan för denna underbara jävla resa. och ta mig tillbaka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback