Lista

Kopierat listan från min kära vän Sandra ..


Favoritcafé: Ebba's e mysigt!
Favorittidning: Ingen speciell, läser bara tidningar när jag ska utomlands på planet.
Favoritplagg i garderoben just nu: Mitt nya linne som det finns bild på i förra inlägget. (Grå/silvrig tubtop)
Byter gärna garderob med: En som har en walk-in-closet fullt med kläder!
Vanligaste färgen på mina kläder: Bra fråga, har ingen stammis längre men började köpa mycket blått under sommaren.
Sminktips till allmänheten: Håller med Sandra här, ta inte så mycket till vardags annars har du ju ingen festlook.
Jag tränar: Friskis & Svettis samt går ut & går.
Jag ville bli när jag var liten: Förtidspensionär! Jag ville gå hemma och ha det bra som min farmor haha!
Nu vill jag bli: 20år och sen stanna där?
Humör just nu: Humöret är väl okej, var dock irriterad precis på pappa!
Är det nåt du absolut inte äter: Banan, Bruna bönor, Ärtsoppa osv, osv ..
Hur många kuddar sover du med:
2st dunkuddar :)
Morgon- eller nattmänniska:  Lite olika. Jag kan ändra mig beronde på vad som ska hända på dagen/kvällen.
Sparare eller slösare: Sparar en del & slösar en del, något mitt emellan kanske?
Bästa film: Har många tex. The Holiday, Pay it forward, Sex and the city filmen, Pearl harbour, The Guardian osv, osv ..
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag är en periodare så ändrar mig lite hela tiden. Ibland vill jag ha barn & ibland inte.
Bio eller promenad: Kvittar mig förtillfället, beror på vädret kanske?
Är du kittlig: Nja, många tror jag håller mig för skratt men det gör jag inte, är bara kittlen ibland under fötterna.
Största svaghet: Vill vara alla till lags för det mesta och det funkar inte alltid ..
Chips, morötter eller godis?
Här får jag väl säga morötter eftersom jag inte tillåter mig äta varken godis eller chips.
Stökigt eller välstädat?: Gillar välstädat men inte ofta jag städar haha!
Kaffe, te eller inget? Te.
Har du en besatthet? Jag måste alltid borsta tänderna både morgon & kväll/natt oavsett hur full eller trött jag än är så måste jag!
Mig själv med tre ord: Yr, lättsam, galen? Stämde något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback