Gillar & ogillar

I förrgår när jag skulle köra hem, hade precis stoppat en läkerol i flabben då det springer en hare mitt framför bilen så man får vaja + att man får en redig hjärtklappning! Fyfan, de va läskigt kan jag säga & som tur var körde jag inte på den stackaren (: Och igår eller ja inatt när jag körde hem, då kom den förbannade haren igen! Ah, men denna gången va han/hon längre ifrån:) Det jag gillar med gårdagen var att jag slog mitt rekord på att testa värmeväxlare, 847st! Woho! Ingen som förstår men jag var helnöjd som grädde på moset blev jag kallad petig igår av min tränare & för första gången gillade jag att bli kallad det:) Hur som helst, onsdag idag SKÖNT! Bara morgondagen kvar och jobba, sen kör vi till Falköping på fredag, har precis printat kartor så nog ska vi komma rätt haha;D Iaf, nu ska jag upp & börja koka min älskade broccoli!
Puss på er!


Just nu önskar jag att vi hade Liquer Drive Thru, fyfan va bra de hade varit! ;D
(Jag snodde denna bilden från min kära syster som har tagit denna i Australien för mer än 1år sedan, inser ni nu hur långt efter vi är i Sverige? ;D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback