Onödigt till tusen

Sista provet idag någonsin i min gymnasietid & det jag hade pluggat på, hinduismen, kom inte ens med på provet! Nej, han hade glömt & kopiera det pappret, GREAT! Iaf kom alla andra religioner, menmen gick väl inge vidare haha, man har ju glömt minst 60% av allt ju! Menmen, sen blev det redigering för min & Sossos del, nästan finito! Fredrik ska bara lägga in vår musik & ljud så ska vi få se allas på tisdag! Längtar! Med orden på längtar så längtar jag tills imorgon då det är Ninas fördelsedag då det blir lite förfest & en utgång i kära Landskrona. Lördag bjuder först på jobb sedan studentfest med förfest hos mig med en hel del från klassen! Hoppas bara att mitt tjat har gett vika i deras inre så dom kommer, men hur som helst känns det som det blir en lyckad lördag! Söndag blir det kalas & ja, vad mer kan man begära av en helg egentligen? Oh, happy days! ;D

15 to 13 !
GIVE ME !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback