oh baby please, please, please

2 maj idag vilket betyder Evans 19-årsdag, Grattis!
Valborg har ju varit och vi spenderade kvällen med att vara på Slagt. Summeringen är väl; fruktansvärt mycket folk, champange flaska på vristen, brandlarm, väntande och roooooligt! Kom hem vid halv 8 då jag käkade lite sen la jag mig för och sova. Klockan halv 1 kom mamma och väckte mig om jag skulle med ut till fof för och äta middag, självklart, god mat tackar man inte nej till! Ut där och åt en massa sen kom man hem, sov någon timme, vakna, sov någon timme, vakna och höll på sådär tills hon var 2 på natten då jag bestämde mig för att verkligen gå o lägga mig!
Idag skulle vi beget oss till min balklänning men så blev det inte för hon har inte öppet! Irriterande, så här sitter man i väntan på att min dator ska bli fixad och att min toalett ska städa sig själv utan min hjälp! Tror inte de kommer gå någon vidare så får väl gå på skiten snart eftersom alla sover fortfarande, sen blir de väl någon form av motionering idag!

3veckor kvar,
1månad kvar,
1månad & 11dagar,
osv.osv ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback