yeahy

Manuset e klaaaaaaaaart, yeahiy! bara fete bildmanuset kvar men nu jälva måste vi ösa! & idag skrev vi typ 2-3sidor? nice. hum, bråk på svenskan, som var otroligt roligt. och jag vill dra någonstans? om så bara en weekend? GE MIG! & ge mig en klassresa! blir de träning idag ellor? hope so;D





Someday I'll wish upon a star,
Wake up where the clouds are far behind me
Where trouble melts like lemon drops
High above the chimney top that's where you'll find me
Oh, Somewhere over the rainbow way up high
And the dream that you dare to, why, oh why can't I? I hiii ?

Kommentarer
Postat av: sandra

Larsson vi åker på en weekend du & jag! haha.. till ven ;)? hahaha. nej, men jag menar allvar. vi får ta ett snack om de där ;D

2008-01-16 @ 14:56:48
Postat av: larsson

jag håller till fullo med, du&jag ;D

2008-01-16 @ 21:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback