för mycket!

fredagen tillbringade jag några timmar med gustav:) sen blev de att man fick lurat in syrran in på videomix för att få min kära glass! :p mumma! & igår, ja vad ska man säga? vi var helt på g för utgång! & de blev lite förfestande här och sen bar det av till hbg. där de blev de steakhouse & crom. & idag, ja.. vi kan ju säga som så att vi alla fick nog för mycket & idag e jag alldeles för pank. mindre rolig syn & kolla sitt konto dagen efter haha! usch, men roligt var det iaf. får väl bjuda på några söta bilder på oss också! ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

vaaaa, vad är det jag ser? nina i fin skor:D?

2008-01-20 @ 17:21:08
Postat av: Nina

vaddå alla fick för mkt? Jag tycker alla fick lagom ;) hahahahahahah

2008-01-20 @ 19:35:16
Postat av: Anonym

hahahaha ;D & ja sandra, NINA I FINSKOR ;D

2008-01-21 @ 11:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback