bra & dåligt

den sista tiden har jag inte haft någon ork till någonting, varken i skolan eller övrigt. inte kännst sådär vidare bra med något. men nu, måste jag ta tag i allt som finns att göra. måste skärpa mig i skolan. de blir ju dock inte bättre av att vi blev komplediga från bilden i hela januari för en del av oss arbetat efter skoltid med våra tavlor som vi hade på utställning. vilket endå resultera dåligt i mina ögon för mig själv, hann göra en tavla. skandal. menmen, nu e de projektarbetet, rörlig bild som är mest akut med. måste få ordning på skiten & jobba ikapp allt vi slöat med. iaf, idag så har jag lurat till mig en ny tröja, eller ljugit rättare sagt till ett buktiskbiträde, usch va hemskt. men känns inte så kul & handla en tröja so går i sönder första gången du använder den, trots de var mitt fel & jag inte vet hur jag lyckades kännde jag mig ledsen över situationen & eftersom tröjan var väldigt fin ville jag såklart ha den hel, så jag lyckades med en lite sådär ledsen min & en mening som denna ungefär: hej, jag skulle vilja byta denna tröjan för när jag hade klippt av lappen o tatt på mig tröjan så upptäckte min mamma ett jätte stort hål i den. - oj, du har inte går emot något o råkat göra hål? - nej, jag de va första gången jag skulle använda den .. & ja som ni nu ser var tjejen gudmoligt snäll tog tillbaka min förstörda tröja & gav mig en ny. fast jag tror hon egentligen inte ville & såg min lögn rakt igenom, men man kan ju inte anklaga kunder för att ljuga, som det är i affärsbranschen.. kunden har ALLTID rätt, även om den har fel så har kunden rätt.


iaf, fredagen bjöd på filmtittande hemma hos mig med sandra som sällskap. fimen vi hyrde råka vara dödtrist & vi stängde av innan vi sett halva, vilket vi kanske inte skulle gjort för nu har jag hört den skulle va skitbra? suck.. iaf, lördagen jobbade jag, senare vid halv 9 kom sandra hit vi fixade till oss drack sådära lagom & drog gammla historier om galenskaper & tittade på gammla bilder på min dator. kvällen blev väldigt rolig, bjöd på kommentarer som: Visste du att Per har flyttat? VA, har Pära flyttat? & en del klantande som att säga till någon att personen mittöver e skittråkig som visar sig vara person brevid digs kompis.. & min imitation av helens näsa, vilket jag inte kunde släppa på hela kvällen! min syster kom också & där satt jag som en fågelholk. menmen, kvällen var trevlig & tackar alla inblandade. söndagen blev sogg, fast först drog jag med mig sandra till center syd då hel världen var emot mig eller oss. Mq hade stängt pga att en lampa hade börjat brinna, mcdonalds serverade inte Mcflurry, ica maxi tog inte kort i korv/glasskiosken, dörren vi skulle gå ut igenom gick inte. efter detta besökte vi zoo ab för att byta ett koppel, & sen hälsade vi på gisse på haraldnyborg. efter de blev de lite lilla jönssonligan, hitta nemo & en liten vandring i vår lilla håla. iaf, nu är denna helgen över & snart inträffar nästa, vilket jag längtar efter, för just denna veckan kommer gustav ner, för att bosätta sig i sisådär ett halvår :)


resterande bilder orkar jag inte lägga upp för det segar satan, sorry!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha. han killen var ju dö konstig ;) Men tack för en bra kväll Larsson =D

Postat av: larsson

sara - haha, han va döläskig! men tack själv! ;D

2008-01-17 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback