Utmaning

Jag har blivit utmanad av min kära vän Sandra

Reglerna är:

* Publicera reglerna på din blogg.
* Svara på de sex 8-sakerna.
* Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram
Grey's anatomi
2 1/2 men
Scrubs
NCIS
Criminal minds
Gossip girl
One tree hill
Jim's varld

8 saker jag gjorde igår (Fredagen 19/12)
Gick till Kings Park
Var uppe i C Resturant (endast for och se en meny som vi inte fick se..)
At pa en annan resturang
Var pa Peterpan
Satt vid datorn
At
Sov
Mer kommer jag inte ihag

8 saker jag ser fram emot
Stranden
Sydney
Traffa syster
Snorkla i Whitsundays samt Stora barriar revet
Traffa vanner
FESTA


8 favoritrestauranger
Oasen
Tycho
Ater aldrig ute sa vet inte vilka mer jag ska namna

8 saker på min önskelista
Har ingen i ar

8 personer jag utmanar
Folket som laser ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback