om 24timmar ..

.. så sitter vi antingen på en resturang eller hemma på hotellet och börjar förfesta. Vi har nu äntligen kommit till vår semester & vår present framför allt, min och Sandra's Ayia Napa resa! Så nu sitter man här näst intill färdig packad och bara inväntar tiden då vi ska befinna oss på Sturup ca kl 5 inatt/imorgon för att flyga. Förr när man var liten så gick man som på tå hela dagen innan man skulle åka och kunde inte mer än tycka att det var mysigt samtdigt som det var jobbigt, att gå upp såhär tidigt som vi ska nu. Så satte man sig på ett litet halvt kyligt plan med morgonen på väg upp utanför fönstret o så hade man den där pirrande känslan i magen av; att snart är vi där! Just nu, känner jag inte den där härliga känslan, ledsamt nog, men den ska nog komma hoppas jag, att flyga e ju trots allt mysigt tycker jag (: Menmen, ska väl avsluta mitt tjat om vår resa, så vi ses när vi kommer hem, förmodligen bruna & trötta som fan också! ;D


Förutom resan så har denna helgen varit ganska så galen! Det började med fredagen då jag slutade jobba & jag fick så fina presenter så jag vet ente var jag ska bli av. Trivdes bra med dom där kära Killbergsarna! Iaf, så lärde jag mig i torsdes att tycka om sojaglass, ja ni läste rätt, SOJAGLASS! Tro de eller ej men de e så fruktansvärt gott! Hem kom jag iaf och sen var det tid att bege sig till stan och hem till Sosso där vi skulle ha "kräftskiva" vilket mer likna räk & kyckling skiva haha. Anyways, så splittrades vi sedan då en del av oss drog ner mot staden och dom andra till Malmö. Och ja de slutade med att jag har minnesförlust efter vår lilla förfest hemma hos Lina haha. Lördagen sen begav vi oss till Väla, inhandla lite smågrejor o sen på kvällen begav jag mig på inflyttning/20års fest som innehöll 90% som var 90% asfulla & där kom jag 100% nykter .. Kändes ju lagom haha. Menmen den hade väl sina stunder kan man säga. Och idag e de söndag och jag har bara packat o städat i princip. Så nu ska jag vara redo inför Ayia 08 ..

kisses,

Kommentarer
Postat av: Sarapeder

Have fun (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback