klappat och klart

Igår så skrev jag på papprena för mitt nya jobb, vad konstigt. Menmen, igår lyckades jag även vinna en auktion på tradera, nämligen en klänning så jag hoppas den dyker upp här inom de närmsta(:
Idag har vatt grymt jobig, dels för de känns som jag sovit hela dagen igenom, inte riktigt vaknat eller vatt på humör=/ Vet inte varför. Dock blir de inte bättre när man tjaffsar med pappa sen också menmen. I vårt fall hade jag önskat han hade samma åsikt som mig eller att han inser att jag har rätt GANSKA snart. Inte mycke o göra åt. Förresten fyller någon 20 idag & 21år, Grattis Christian & Maria (:
Imorron e de fredag, harligt! Har endå inte bestämt mig vad jag ska göra, ner om Malmö med syrran kanske? Får se vad man känner för. Och imorron flyger Gisse & Nina till Ayia Napa, helt sjukt att dem redan ska ner, och om en vecka cirka ska vi också dit, Sandra & jag. LÄNGTAR! .. Men nu ska jag pysa.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback