Snart ..

.. ja snart tar vi studenten! Jag kan själv inte fatta det! Tiden har gått som på räls sen 6:an och aldrig trodde jag att man skulle bli sähär gammal & gå ut skolan. Jo klart man visste man skulle gå ut den någon gång men de skulle ju ta ca 1000år. Men nu är vi snart där, ca 50dagar kvar att vistas i skolan. Helt galet. Och galet är ju att vi fick våra studentmössor igår, min var helt felfri som tur var, har hört andras som blivit helt upp mot väggarna. + på gårdagen var även Mjölktävlingen. Reglerna var att först dricka upp 4liter mjölk snabbast. Fast vet inte om jag ska kalla de +, alla spydde men såklart var där ju en som vann och fallet var självklart, en stor fet kartong mjölk fick han;D Trevlig årsförbrukning kan man ju säga. Gårdagen blev även till för att plugga till Kristendomen som vi hade prov på idag. De gick käpp rätt åt helvete, aldrig vatt med om dess like. Usch, och jag som vill ha mvg =/ Känns mindre bra. Nu sitter jag i alla fall här och funderar om jag ska gå till stan, hum börjar bli grått. Tveksamt detta! Ikväll åker även min syster iväg i 6veckor till Asien; Thailand, Vietnam, Kambodja, Malaysia & Filipinerna.. Kan ju inte annat än avundas, men min dag den kommer också då jag ska resa någonstans? Blir väl Ven, det enda man har råd till känns det som! Slutligen så ska jag bege mig mot stan förhoppningsvis nu!


Love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback