Jag gjorde upp en eld för dig & nu brinner hela skogen

Fy vilket fint väder de har vatt idag, grymt varmt! Riktigt najs! Dagen började med att jag vakna tidigare än vad jag skulle men gick upp gjorde mig klar & sen dammsuga jag faktiskt, tro det eller ej! dock var de några veckor sen sist så de behövdes, och kändes ju skönare när man gjorde de för sin egen skull än när ens päron tjatar på en! Gick ut i det fina vädret och åkte till skolan där jag hade ca 45minuters lektion där vi mest prata om annat. Tåget tog mig sen till Hbg för att invänta mamma så vi kunde lägga upp min balklänning. Efter mycket ringade till varandra sa mamma, hon har stängt idag! Jävla mög skit! Så jag satt i Hbg helt ensam inga pengar hade jag för glömt korten hemma så kunde ente handla ett sketet tuggummi ens förräns hon kom. Så efter någon timme på en bänk kom hon & jag fick handlat mig min älskade kjol och ny foundation. De bar av mot Väla men blev inte mycket klokare på glas och servis=/ Menmen, hemma är jag och kunde ju inte motså att prova min kjol så sitter faktiskt i den nu haha! Usch är på helt festhumör så de ente e klokt! Vill bar ut o festa nuuuuuuuuu ikväll! Ah, blir galen! Men får istället nöja mig med att invänta Brothers and sister på tven sen blir de napptime, nationella i Svenska B imorron ju! Wish me luck!


Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback